СЕРВIС

Технічний центр нашої компанії структурно складається з наступних підрозділів:

Відділ передпродажної підготовки

Сервісний

відділ

Транспортний відділ

Склад

Статус означає 100%-кову відповідність стандартам DELL:

 

| Обладнання сервісного центру;

| Логістичне супроводження запчастин;

| Кількість та кваліфікація інженерів;

| Метрики якості роботи, які контролюються з боку сервіс-структур DELL.

Основні послуги, які надаються технічним центром нашої компанії:

 

- гарантійне  обслуговування  обладнання  виробництва  DELL,   що  означає  100%-кову  підтримку  стандартів  сервісу  за

  пакетами корпорації  DELL (від базової гарантії до усіх видів ProSupport)

- сервісне обслуговування, що включає  низку послуг з профілактичних та  налогоджувальних  робіт,  які  виходять  за межі

  гарантійних  зобов’язань

- постгарантійне обслуговування,  що  являє собою певні договорні відносини  з  замовником,  щодо подовження  гарантії

  на певний термін  на обладнання, гарантійні зобов’язання на яке вже скінчились.

- передпродажна   підготовка   обладнання   включає   в   себе   ретельну   перевірку   та   тестування  обладнання  перед

  його  відвантаженням   замовнику.  За  попредньою  домоленістю  з  замовником  під   час  передпродажної   підготовки

  спеціалістами   технічного  центру   може   бути  встановлено   додаткове   обладнання,   інстальовано   додаткове  ПЗ  у

  вигляді   ОС  або  додатків,  а   також  здійснено  стартове  налаштування  обладнання,  що  дозволяє  суттєво  скоротити

  час введення його в експлуатацію на території замовника.

- тестування   складних   комплексів  (наприклад,  на  відмовостікість  та  катстрофостійкість),  що  здаються   замовникові

  після  їх  побудови.

- інсталяція, налаштування та запуск в експлуатацію на території замовника.

 

 

 

Технічний центр компанії має статуси DELL Authorized Service Provider та DELL|EMC Service Delivery Partner, що підтверджено проходженням незалежного аудиту з боку компанії DELL.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інженери   компанії   мають  багаторічний  досвід   з  ремонту, тестуванню   та  обслуговуванню обладнання виробництва DELL та EMC, постійно підвищуючи свою кваліфікацію.

 

Кожний  інженер   щорічно  проходить  низку   курсів   та   здає   відповідні  екзамени,  що   підтверджується   відповідними  сертифікатами   на   право   обслуговування   систем -  Dell Latitude,   Dell OptiPlex,   Dell Precision,   Dell PowerEdge,    Dell PowerVault,   Dell Compellent,   EMC Storages,  тощо.

 

 

 

2016 | «Miro MIKC Юнайтед»   Розробка сайту  Артем Катюшин.

   тел. +38044 5030393, 5030394.      iнфо |  медiа